zaterdag 3 maart 2007

Start

Toe maar weer, een blog voor mij alleen.
Ego strelend,
ik blog, dus ik besta.

Ik ben er nog niet uit,
maar mogelijk start hier mijn zoektocht:

'welke partij past bij mij'




Dat zal nog niet meevallen,
want ik ben er immer nog niet uit,
als voormalig anarchist of om mijn part libertariƫr.
Ik ben niet zo van groepjes en 'ha, gezellig.'



Maar ik geef het nog niet op, ik voel nog steeds de behoefte om te stemmen, om te participeren.
Maar samen met wie in godsnaam?



Ik denk dat ik maar eens dicht bij huis begin.
De gemeente Deventer.

3 opmerkingen:

Frans zei

hmmm, eigenaardige layout probleempjes...

Steeph zei

Succes!
Mag ik dat roepen als eerste reagerende bezoeker?
Zowel met je zoektocht als met dit weblog.

Misschien zelf een partij oprichten?

Frans zei

@Steeph,
Hahaa, de eerste gast zowaar,
en bedankt.

Dit weblog zal een verslag van mijn queeste moeten worden, ik ben zelf ook benieuwd.

Het partij oprichten laat ik vooralsnog maar even, 1 x per jaar zoiets flikken lijkt me wel voldoende.

Ik ga nu eerst serieus shoppen bij het reeds bestaande gajes.